[I18NGR] [Fwd: [IMPORTANT] Preparing for KDE 4.4]

Γεώργιος Ε. Κυλάφας gekylafas at gmail.com
Tue Dec 1 00:11:31 EET 2009

Ήταν Δευτέρα 30/11/2009, όταν Konstantinos Tsiligkiris έγραψε:
> Και για να μην κολλάμε με τα ΠαγκΠονγκ, δεν έχει νόημα να μεταφράζεις ακόμη
> και το English ή Deutsch ή δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλη λέξη διαδεδομένη ή
>  όχι, δεν είναι καθόλου χρηστικό. Αν κάποιος δεν γνωρίζει Γερμανικά, θα τον
>  πειράξει αν η επιλογή είναι "Γερμανικά" ή "Deutsch", ποια είναι η
> χρηστικότητα, εφόσον η επιλογή είναι άχρηστη;

Αν κάποιος δεν γνωρίζει γερμανικά και η επιλογή είναι «Γερμανικά» αντί για
«Deutch/German», θα ξέρει να *μην* επιλέξει αυτή τη γλώσσα. Αυτή είναι η
χρηστικότητα της μετάφρασης.

> Αν βέβαια πάει ο άνθρωπος και μάθει Γερμανικά, θα έχει πρόβλημα εάν η
> επιλογή είναι "Deutsch" ή "Γερμανικά"; Και πάλι όχι. [...]

Αν προχωρήσουμε λίγο αυτή τη λογική, από τη στιγμή που πολλοί από μας ξέρουμε
αγγλικά, θα έχουμε πρόβλημα να χρησιμοποιούμε κατευθείαν το αγγλικό περιβάλλον
αντί για το ελληνικό;
Έλα που δεν χρησιμοποιούμε όλοι το αγγλικό, όμως. Προσωπικά, όσο καλά αγγλικά
και να ξέρω, τα ελληνικά μου είναι καλύτερα, οπότε προτιμώ το ελληνικό
περιβάλλον.

> Τέλος, το Phangs-pa για να είμαστε ακριβέστερη δεν είναι Αγγλικά, αλλά η
> μεταγραφή μιας λέξης (εάν η παγκπιανοί ή φαγκφιανοί έχουν το δικό τους
> αλφάβητο) στο λατινικό αλφάβητο.

Ακριβώς. Γιατί λοιπόν μας πειράζει η μεταγραφή του «Phangs-Pa» στο ελληνικό
αλφάβητο;
Και αν ακολουθούσαν και οι αγγλόφωνοι την ίδια λογική του «δεν έχει κανένα
νόημα να παρέχεις μεταφρασμένες τις επιλογές άλλων γλωσσών», τότε ούτε αυτοί
θα έπρεπε να χρησιμοποιούν το αλφάβητό τους για να γράψουν αυτή τη γλώσσα,
σωστά;

--
Γιώργος
http://en.wikipedia.org/wiki/Posting_style#Inline_replying