[I18NGR] Σύνταξη πλήρους ημερομηνίας

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Wed Apr 1 15:05:21 EEST 2009

Προσοχή: αυτό που λες πρέπει να είναι το αρχείο
/usr/share/locale/el/entry.desktop (το οποίο στη διανομή μου -- Mandriva
2009.0 -- φτάνει με το πακέτο kde4-l10n-el.XXX.rpm), ενώ εγώ εννοούσα το
αρχείο /usr/share/locale/l10n/gr/entry.desktop το οποίο φτάνει με το πακέτο
kdebase4-runtime.YYY.rpm.
Το πρώτο περιέχει μόνο την ονομασία της ελληνικής γλώσσας σε όλες τις
γλώσσες, το δεύτερο περιέχει την ονομασία της Ελλάδας σε όλες τις γλώσσες
καθώς και τοπικές ρυθμίσεις.

Νίκος