[I18NGR] kde translation coordinator

Toussis Manolis koppermind at yahoo.com
Thu Sep 4 14:34:18 EEST 2008

Όπως ήδη γνωρίζετε ο Σπύρος σταματά ως συντονιστής της ομάδας μετάφρασης του
KDE.
Αν δεν βρεθεί νέος συντονιστής δύσκολο να συνεχίσω και γω.
Ο Σπύρος έκανε όλη τη δουλειά επικοινωνίας με τα μέλη, συντονισμού, λίστα,
ανανέωση του site, και τα τελικά commit.
Εγώ έκανα αποκλειστικά και μόνο μετάφραση, πολλή δουλειά αλλά αποκλειστικά
μετάφραση. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το portfolio του Σπύρου.
Οπότε η εύρεση συντονιστή είναι απαραίτητη.
Όσοι πιστοί με προσόντα προσέλθετε.

ΥΓ. Σκέφτομαι αν δε βρεθεί συντονιστής να δουλέψω "τοπικά" για το kde 4.2 για
να ναι και αυτό πλήρες το χειμώνα που θα βγει, και μετά ανάλογα την κατάσταση
να αποφασίσω αν θα σταματήσω.

Τούσης Μανώλης