[I18NGR] Administrivia: Nέα διάταξη πληκτρολογίου

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Thu Nov 13 15:10:27 EET 2008

Δεν έχω τίποτε με τα blogs, ωστόσο υπάρχουν
μερικά προβλήματα στην χρήση
των blogs αντί μιας λίστας:

1. το blog είναι συνδεδεμένο με ένα άτομο
και όχι με κάποιο project/topic.
Αυτό σημαίνει ότι αν ο blogger (ο Σίμος στην
προκειμένη περίπτωση),
αποφασίσει να κλείσει το blog του για
οποιονδήποτε λόγο -που μπορεί να είναι
και άσχετος με το συγκεκριμένο πρόβλημα,
μπορεί πχ να αποφασίσει να αλλάξει
blog site, ή να το κλείσει τελείως για λόγους
privacy ή να πάει να γίνει ψαράς.
Δε λέω ότι θα το κάνει ο Σίμος, απλά
αναφέρω μια πιθανότητα.
2. Οι λίστες είναι ο κατεξοχήν χώρος για
συζητήσεις, τα blogs δεν είναι για
συζητήσεις είναι απλώς παράθεση απόψεων
και σχολιασμός. Δεν είναι ότι δε μπορεί
σε ένα blog να γίνουν συζητήσεις, απλά δεν
είναι αυτός ο σκοπός του -συν το
ότι δεν υπάρχει δυνατότητα για
μακροσκελείς συζητήσεις/threads κλπ. Δεν έχω
δει
κανένα blog με εκατοντάδες posts αλλά κάτι
τέτοιο είναι απόλυτα σύνηθες σε mailing
list.
3. Το moderation των posts. Σε λίστα είναι πολύ
δύσκολο να σβηστεί ένα post -γίνεται
αλλά σπάνια. Σε blog, είναι πανεύκολο αν
στον owner δεν αρέσει κάτι να το σβήσει,
χωρίς
συνέπειες. Δεν υπάρχουν σαφείς κανόνες
για τα posts, ενώ κάθε self-respected mailing
list έχει κανόνες τους οποίους αποφασίζουν
-συνήθως- περισσότεροι από ένας.

Γενικά διαφωνώ στην αντίληψη ότι τα blogs
μπορούν να αντικαταστήσουν ένα mailing list.
Είναι ένας χώρος για πιο λεπτομερείς
αναλύσεις ίσως, κάτι σαν μονογραφίες στο
web, αλλά
δεν είναι το ίδιο με μια λίστα ούτε καν με
ένα web forum. Στη συγκεκριμένη περίπτωση,
ομολογώ ότι ούτε σε μένα έκανε θετική
εντύπωση το post του Σίμου. No offence intended.

Κώστας

On Wed, 12 Nov 2008 09:58:45 +0200, "Dimitris Glezos" <dimitris at glezos.com>
wrote:
> Η λίστα (πρέπει να) είναι ένα μέσο που θα
> μας βοηθήσει στον
> εξελληνισμό, τη συνεργασία και την
όρεξη