[I18NGR] Administrivia: Nέα διάταξη πληκτρολογίου

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Nov 12 09:58:45 EET 2008

2008/11/12 Athanasios Lefteris <alefteris at gmail.com>:

> Ίσως να σου ξέφυγε το "ΟΔΗΓΙΕΣ". Δηλαδή ότι ήθελε να δώσει τυχών
> οδηγίες για την ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της διάταξης στις διάφορες διανομές. Ποιο
> το λάθος με αυτό; Μήπως θα ήταν καλύτερα να κάνουν ερωτήσεις εδώ οι
> χρήστες Ubuntu, Fedora, OpenSuse κτλ για το πως να κάνουν την νέα
> διάταξη να δουλέψει στο σύστημά τους; Δεν είπε "μην χρησιμοποιείτε την
> λίστα για να αφήσετε σχόλια..." Ακόμα φαίνεται λες και υπάρχει
> πρόβλημα με το να γίνετε συζήτηση και σε άλλα μέρη, εκτός της λίστας,
> πράγμα που δεν καταλαβαίνω..
>
> Το ότι λες ότι διαφημίζει το ιστολόγιό του του είναι αφελές
> [...]

Τα σημεία του Λευτέρη με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.

Η λίστα (πρέπει να) είναι ένα μέσο που θα μας βοηθήσει στον
εξελληνισμό, τη συνεργασία και την όρεξη για δουλειά (όπως κάθε foss
λίστα εξάλλου). Ας κρατήσουμε το κλίμα παραγωγικό και ευχάριστο για να
μπορέσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)