[I18NGR] krusader

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Mon May 12 20:26:21 EEST 2008

Στις 12/05/2008, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:12 ο/η Γιώργος Κυλάφας έγραψε:
> Στις 12 Μάϊος 2008 2:51 μμ, ο χρήστης Σπύρος Γεωργαράς <sng at hellug.gr>
έγραψε:

> Πλήρως αφελής ερώτηση (καθώς δεν ξέρω και πολλά από gettext):
> το τελευταίο δεν θα έπρεπε να είναι "Διαγραφή %n αρχείων" αντί
> "Διαγραφή %1 αρχείων";

Καθόλου αφελής· ίσως έχω κάνει εγώ λάθος...
Κανονικά στο KDE οι παράμετροι περνάνε ως %1, %2 κλπ. γι' αυτό και έχω κάνει
το %n -> %1.

Το ερώτημα είναι: γίνεται αντικατάσταση με κάποια τιμή ή όχι; Εμφανίζει %1 ή
τον πραγματικό αριθμό των αρχείων; Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να το
αλλάξω...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html