[I18NGR] LimeWire

Stephanos Kalikakis reptiler.petous at gmail.com
Thu Mar 6 17:32:10 EET 2008

Καλησπέρα ,

με μια ματιά που έριξα βρήκα στο 7 και στο  87 τυπογραφικά λαθάκια (με bold
γράμματα ) :

7: LimeWire was unable to create or continue writing an incomplete file for
the selected download because you do not have permission to write files to
the incomplete folder. To continue using LimeWire, please choose a different
Save Folder.

Το LimeWire δεν μπόρεσε να δημιουργήσει ή να συνεχίσει την εγγραφή στο
ημιτελές αρχείο της επιλεγμένης λήψης, επειδή δεν έχετε δικαιώματα εγγραφής
στον κατάλογοημιτελών λήψεων. Για να συνεχίσετε τη χρήση του LimeWire,
παρακαλούμε επιλέξτε διαφορετικό κατάλογο αποθήκευσης αρχείων.

87 : This upload is a torrent and it hasn't seeded enough. You should let it
upload some more. Are you sure you want to stop it?

Αυτό το αρχείο είναι torrent και δεν έχει επιτύχειί ακόμα αρκετή διασπορά.
Θα ήταν συνετό να επιτρέψετε την αποστολή του για λίγο ακόμα. Είστε σίγουροι
ότι θέλετε να το διακόψετε;

Θα το κοιτάξω και πιο προσεκτικά ίσως αύριο

Στέφανος Καλικάκης

--
Great power comes with great responsibility