[I18NGR] hal

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Tue Dec 2 00:25:15 EET 2008

Μενέλαε - μακρά η πιο ... πλήρης μέχρι στιγμής απάντηση,
αλλά θέλω να εκφράσω και εγώ την άποψή μου (και φυσικά να αυξήσω και εγώ
τις διαστάσεις της σύγχυσης)

Σκοπός ΜΟΥ είναι να αποδώσω σε μία μετάφραση όσο καλύτερα γίνεται το
νόημα βασιζόμενος εάν μπορώ στην ακριβή μετάφραση των όρων.

Διαφωνώ (μάλιστα μέχρι τελευταίας ρανίδας ζύθου που τρέχει στις φλέβες
μου) με τον όρο υλισμικό - όσο σωστός και εάν μπορεί να είναι. Δεν βγάζω
νόημα. Μου αρέσει καλύτερα το στρώμα από το επίπεδο και όντως διακρίνω
την σύγχυση γύρω από την λέξη αφαίρεση.

Προς στιγμήν το έχω ως εξής: "Επίπεδο αφαίρεσης υλικού"
αλλά το ψάχνω ακόμα, το "Αφαιρετικό επίπεδο υλικού" μου ταιριάζει
καλύτερα και το σκέφτομαι πιο σοβαρά.

Αφορά το xfce4-power-manager

ΥΓ: Μέρα με την μέρα διαπιστώνω πόσο φτωχή γλώσσα είναι τα ελληνικά

Menelaos Maglis wrote:
> Για να αυξήσω και εγώ τις διαστάσεις της φράσης (και τη σύγχυση...):
>
> Hardware Abstraction Layer
>
> Hardware - Υλισμικό
> Abstraction - Γενίκευση (αφαίρεση ίσως, αλλά αυτή η λέξη συγχέεται εύκολα
> με την έννοια της απομάκρυνσης, της ελάττωσης)
> Layer - Στρώμα (και όχι επίπεδο ~level)
>
> Τι είναι; Ένα ποιο γενικευμένο/αφαιρετικό επίπεδο/στρώμα
> αντίληψης/χειρισμού/λειτουργίας του υλισμικού.
>
> Άρα πιθανές εκδοχές:
> * Στρώμα Γενίκευσης Υλισμικού (ΣΓΥ)
> * Επίπεδο Αφαίρεσης Υλισμικού (ΕΑΥ)
> * Στρώμα Αφαίρεσης Υλισμικού (ΣΑΥ)
> [...]

- --
Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr/wk/
Informatics Engineer Technological Education