[I18NGR] Fwd: Re: [kde-i18n-el] kcalc: Logic menu πιάνει πολύ χώρο;

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Wed May 2 10:06:17 EEST 2007

Την Τρι 01 Μαι 2007 ο/η Dimitris Glezos έγραψε:
> O/H Spiros Georgaras έγραψε:

Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο είναι ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όσο το
δυνατόν λιγότερους χαρακτήρες. Οπότε για την ώρα το αλλάζω σε «16δικο 8δικο
10δικο 2δικο», τουλάχιστον μέχρι να δούμε αν θα γίνει κάποια αλλαγή στο
γραφικό περιβάλλον του προγράμματος.

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html