[I18NGR] oscommerce και ελληνικά

none none menwn at yahoo.co.uk
Wed May 2 00:13:08 EEST 2007

Γεια,

προσπαθώ να στήσω το oscommerce στα ελληνικά χρησιμοποιώντας τα αρχεία που υπαρχουν στο site του oscommerce εχω ένα πρόβλημα. Είτε χρησιμοποιώ ISO είτε UTF-8 (και στο callation της βάσης και τα αρχεία αυτά καθε αυτά) πάντα οι κατηγορίες βγαίνουν κομμένες στην κατάληξη (στην καλύτερη όταν είναι μεγάλες λείπει το τελεταίο γράμμα) είτε εμφανίζονται μόνο ερωτηματικά. Αυτό το πρόβλημα δεν υπάρχει με τις περιγραφές των προιόντων. Αυτό που υπάρχει είναι πως μέσα στην βάση πάντα όλα γράφονται λάθος -βασικά με λάθος κωδικοποίηση- όποιο συνδιασμό και αν εχω δοκιμάσει collation και αρχείων. Υπάρχει κάποια λύση που δεν έχω δει;

Ευχαριστώ εκ των προταίρων
Σωτηρακόπουλος Ανδρεας