[I18NGR] Fwd:Ελληνικό EToys image...

Paschalis Veskos vespas at gmail.com
Wed Jun 27 14:02:16 EEST 2007

Με αφορμή το παρακάτω ημέιλ κατέβασα το .πο του πούτλ και άρχισα να
παίζω με τις μεταφράσεις. Επειδή δεν έχω ξανακάνει κάτι τέτοιο, θέλω να
ρωτήσω ποιά είναι η διαδικασία: όταν τελειώσω με τη μετάφραση, το
στέλνω στη λίστα (εδώ ή αλλού;) για διορθώσεις ή κατευθείαν στο
worldforge; ακόμη βλέπω ότι υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις του πουτλ
στο worldforge, ενω μόνον μία στο ελλακ.
Ακόμη θα ήθελα προτάσεις για μερικούς όρους όπως upload, commit, Merge
(σύμπτηξη; ένωση;), narrow/widen (αναφέρονται σε στήλες, προτείνετε
χρήση του ρήματος ή του ουσιαστικού;).
Ευχαριστώ για οποιαδήποτε βοήθεια

Πασχάλης