[I18NGR] Keyboard Indicator, GPL, FDL, κτλ (Was: Re: Μετάφραση του GNOME 2.20)

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Aug 8 18:27:56 EEST 2007

Να αναφέρω ότι ο Δημήτρης ολοκλήρωσε τη μετάφραση του Keyboard
Indicator (τεκμηρίωση),
http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-20

Θυμάμαι ένα πρόσφατο γράμμα σε κάποια από τις λίστες για τις
μεταφράσεις των GPL, FDL, κτλ.
Είναι καλό να περάσουν οι μεταφράσεις αυτές στα αντίστοιχα πακέτα του
http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-20

FDL License  	0% (0/0/73)
LGPL License   0% (0/0/99)
GPL License     0% (0/0/70)