[I18NGR] installations map= ?

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Sat Apr 14 11:28:13 EEST 2007

Πως θα αποδίδαμε στα ελληνικά το "Debian Installations map",
βασικά ένας χάρτης με ιδρύματα, εργαστήρια σε πανεπιστήμια, κλπ που
χρησιμοποιούν Debian?

Μετά από το χάρτη χρηστών στο debian.gr, έφτιαξα χάρτη εταιρειών που
παρέχουν υποστήριξη-οκ, δεν έχει καμία ακόμη μέσα, μόλις το έβαλα
online :-) - και τώρα φτιάχνω το "χάρτη εγκαταστάσεων". Κάτι τέτοιο
πιστεύω ότι θα βοηθήσει στην εξάπλωση αλλά και στο να μάθουμε ποιοι
είμαστε. Όλα αυτά φυσικά χάρη στο drupal, το συνιστώ ανεπιφύλακτα,
μακράν το καλύτερο CMS που έχω δοκιμάσει -και τα έχω δοκιμάσει *όλα*.
Τέσπα, αναρωτιέμαι πως να ονομάσω έναν τέτοιο χάρτη:

Χάρτης εγκαταστάσεων?
Χάρτης εργαστηρίων?
Χρήσεις του Debian?
...?

Κάθε επικοδομητική κριτική ευπρόσδεκτη, no flames please.

Κώστας