[I18NGR] Προβλήματα με εμφάνιση ψιλής και δασείας

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Oct 12 16:48:09 EEST 2006

Simos Xenitellis wrote:

> Πράγματι, είναι τυπικό φαινόμενο στην Ελλάδα όταν κάνει κάποιος και ένα
> μικρό πράγμα, υπάρχει εκείνη η απαίτηση για συνεχή ̔υποστήριξἠ.

Όσο δυνατόν είναι να υπάρξει αυτή η απαίτηση, άλλο τόσο δυνατόν είναι να
μην τη λάβει κάποιος υπ' όψιν του... =)

Εξάλλου, υπάρχουν αρκετοί i18n hackers εδώ μέσα για να συμβάλουν, αν οι
αλλαγές/ανάπτυξη τεκμηριωθεί κλπ.

Για ακριβώς κάτι τέτοια είναι χρήσιμο ένα i18ngr wiki.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)