[I18NGR] scribus

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri May 19 22:14:53 EEST 2006

On Friday 19 May 2006 15:19 Toussis Manolis wrote:
> Όπως είχα υποσχεθεί πριν λίγο καιρό , έκατσα και μετάφρασα το περιβάλλον
> του Scribus....
> Το συνημμένο αρχείο περιέχει όλα τα μηνύματα...
> Πριν το στείλω (μάλλον αύριο) , θα ήταν καλό να το ρίξει μια ματιά κάποιος
> που ενδιαφέρεται για να μου προτείνει τυχόν διορθώσεις....
>
> Ευχαριστώ
>
> Τούσης Μανώλης

Μερικές προτάσεις για διορθώσεις...

Το glyph το αποδίδεις ως γλύφος, σύμβολο ή χαρακτήρα
Καλά θα ήταν να χρησιμοποιήσεις μία από τις τρεις αποδόσεις
Αν δεν απατώμαι, το έχω δει και ως «η γλυφίδα» σε κάποιες μεταφράσεις
Δεν ξέρω όμως ποια από όλες είναι η σωστή...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html