[I18NGR] synantisi gia to $100 Laptop

Dimitris Korbetis korb at uth.gr
Sun May 14 13:16:14 EEST 2006

Η συνάντηση θα γίνει την Τρίτη  16 του μήνα  στις 12:00 στο ΕΜΠ στις
αίθουσες πολυμέσων στην κεντρική βιβλιοθήκη
(http://map.ntua.gr/bibliothiki.pdf). Στόχος είναι να γίνει σύντομη
τεχνική ενημέρωση και να σχεδιαστούν  τα πρώτα βήματα και η  δημόσια
ανακοίνωση της πρωτοβουλίας.

Η αίθουσα έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων  (~10)  γι αυτό όποιος
θέλει να έρθει  (και δεν έχει στείλει ήδη email) ας στείλει πρώτα ένα
email, ώστε να έχουμε μια εκτίμηση του αριθμού των συμμετεχόντων.

Καλό είναι πριν έρθετε να  έχετε ρίξει  μια ματιά στο wiki
http://wiki.laptop.org/
http://wiki.laptop.org/index.php/Getting_involved_in_OLPC

Ευχαριστώ,

Δημήτρης