[I18NGR] Χρήση του '-' με τα υπερ , υπο , ψευδο...

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 8 23:20:42 EEST 2006

On Monday 08 May 2006 23:18 Vasilis Vasaitis wrote:

>   Προσωπικά μου φαίνεται η παύλα περιττή σε όλα τα παραπάνω, οπότε θα
> έλεγα να προτιμάται η μορφή χωρίς εκτός αν κάπου συντρέχει κάποιος πιο
> ειδικός λόγος για το αντίθετο...
>
> ..[snip]..

Ναι, και 'γω αυτής της άποψης είμαι, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει να δούμε,
εφόσον πρόκειται για μια απόφαση που θα υιοθετηθεί από κοινού, σε ποιες
περιπτώσεις θα πρέπει να παραμένει η παύλα. Δε μπορώ όμως να σκεφτώ κάτι...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html