[I18NGR] kasablanca

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu May 4 00:29:12 EEST 2006

On Thursday 04 May 2006 23:56 Nick Niktaris wrote:
> [...]
> Σας στέλνω το πρώτο από τα προγράμματα που έχει μεταφράσει και σας παρακαλώ
> να του ρίξετε μια ματιά για λάθη και προτάσεις μιας και ο ίδιος δεν ειναι
> (ακόμα) μέλος αυτής της λίστας
> Θα παρακαλούσα επίσης -αν είναι εύκολο-  τους πιο έμπειρους από εσάς να
> δώσουν κάποιες συμβουλές ώστε να κάνει τη ζωή του ευκολότερη εφόσον
> συνεχίσει να μεταφράζει εφαρμογές ellak.
>

> Τα υπόλοιπα προγράμματα που έχει μεταφράσει και σας στείλω στη συνέχεια
> είναι knemo
> wlassistant
>
> (τα αναφέρω για να μην γίνεται διπλή προσπάθεια)

Βεβαίως και να βοηθήσουμε όπως μπορούμε.
Αν θέλει να ασχοληθεί με προγράμματα του KDE ας επικοινωνήσει μαζί μου και ας
ρίξει μια ματιά στο δικτυακό τόπο http://el.l10n.kde.org

Από τα προγράμματα που αναφέρεις, το knemo είναι ήδη μεταφρασμένο σε ποσοστό
100% (όπως φαίνεται στη σελίδα
http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk/el/extragear-network/index.php)
Καλό θα ήταν πριν αρχίσει να μεταφράζει κάποια εφαρμογή να ρίχνει μια ματιά
μήπως, όπως σε αυτήν την περίπτωση, είναι ήδη μεταφρασμένη...

> Νίκος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html