[I18NGR] Feed & KDE Progress

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sun Mar 26 20:49:14 EEST 2006

On Sunday 26 March 2006 17:40 Kostas Boukouvalas wrote:
> 1. Συμφωνώ να χρησιμοποιείται το "ροή" έναντι του αμετάφραστου feed.

Ως προς αυτό έχει ήδη απαντήσει ο Μανώλης στο
http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2006-March/003887.html
Είναι όμως μια ευκαιρία να συμφωνήσουμε όλοι για την απόδοσή του...

> 2. Για το KDE, ποιες είναι οι προθεσμίες; Προσωπικά βάλτωσα λόγω εορτής
> και μόλις επέστρεψα στον υπολογιστή.

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν :)
Έχει ήδη γίνει το tagging (ετικετοποίηση) του 3.5.2 και περιμένουμε την
κυκλοφορία του

> Κώστας

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».