[I18NGR] Deprecated & Obsolete

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sun Jun 25 19:46:47 EEST 2006

On Sunday 25 June 2006 18:24 Lefteris Dimitroulakis wrote:
> Εν σχέσει με τους όρους του θέματος που
> συζητήθηκαν πριν κάμποσες μέρες, αντιγράφω απ΄ το
> γλωσσάρι του unicode:
>
> Deprecated. A coded character whose use is strongly discouraged. Such
> characters are retained in the standard, but should not be used. (See
> definition D7a in Section 3.4, Characters and Encoding.) (Not the same as
> obsolete.)
> Obsolete. Applies to a character that is no longer in current use, but that
> has been used historically. Whether a character is obsolete depends on
> [...]

Το θέμα είναι ακόμη ανοικτό...
Απλώς η συζήτηση έχει σταματήσει λόγω του ότι δεν υπάρχει συμμετοχή

Όπως έχω αναφέρει και σε προσωπικές συζητήσεις, η αλλαγή όρων που θα πρέπει να
γίνουν σε όλα τα έργα, θα πρέπει να συζητηθεί και αποφασιστεί από όσο το
δυνατόν περισσότερο κόσμο, και σίγουρα από πολύ περισσότερους τους τρεις -
τέσσερις που έχουν λάβει ως τώρα θέση

Γενικώς, νομίζω ότι το καλοκαίρι δεν προσφέρεται για τέτοιου είδους αλλαγές,
αφού έχει παρατηρηθεί ότι πολλοί απουσιάζουν (ή δεν είναι διαθέσιμοι).

Βέβαια καταλαβαίνω ότι υπάρχει πίεση λόγω της επικείμενης έκδοσης του
fedora... Μακάρι να μπορούσαμε να τα συζητήσουμε τώρα...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html