[I18NGR] qt-x11-opensource-4.1.3 BUG?

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at yahoo.gr
Mon Jun 12 17:07:29 EEST 2006

Toussis Manolis wrote:

>an kai ginetai sxetika eukola me ena scriptaki poy na elegxei ti glwssa... An
>brw xrono tha to steilw...

Αν έχεις όρεξη να το κάνεις αυτό για τη λίστα, καλώς · αλλά έτσι κι
αλλιώς το patch που έστειλα για το qt linguist αυτό ακριβώς κάνει, δηλ.
αν έστω και ένας χαρακτήρας του string είναι ελληνικός, να
αντιλαμβάνεται το semicolon στο τέλος του string ως ερωτηματικό. Με χύμα
κείμενο ίσως είναι δυσκολότερο να καταλάβεις ποια semicolons ο
συγγραφέας ήθελε να εννοούνται ως ερωτηματικά.

Απλώς νομίζω ότι αν αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τους χαρακτήρες που
πρέπει, θα αποφεύγονται αυτά τα προβλήματα στο μέλλον, βέβαια θα
δημιουργηθούν άλλα, γιατί εκτός από τα ΑΒΕΖΗΙΚΜΝΟΡΤΥΧο θα προστεθεί και
ένα δέκατο έκτο, το ';', όπου το unicode θα είναι διαφορετικό αλλά το
glyph ίδιο (ή σχεδόν ίδιο) - η άνω τελεία δε νομίζω ότι θα αποτελέσει
πρόβλημα γιατί και το 0xb7 σπάνια χρησιμοποιείται.

ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿa¨h£ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿû)joÿÿö†Šÿ1¨¥ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿþm§ÿÿ™¨¥ÿ&¡¢à