[I18NGR] qt-x11-opensource-4.1.3 BUG?

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at yahoo.gr
Mon Jun 12 15:29:14 EEST 2006

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:

> [...]
Συμφωνώ ότι διαφωνεί με την "πολιτική σταθερότητας", όπως επίσης και με
την πολιτική του unicode να χρησιμοποιεί χωριστά codepoints για
χαρακτήρες που έχουν άλλη _σημασία_ (ασχέτως glyph).

Μα αφού όπως λες, οι περισσότερες προγραμματιστικές εγαρμογές
υποστηρίζουν μόνο ascii, γιατί να έχει κάποιος γυρισμένο το πληκτρολόγιο
στα ελληνικα;

Ο μόνος τρόπος να γίνει το μπέρδεμα είναι στο εξής παράδειγμα:

# for f in μάικροσοφτ*; do rm -rf $f; ln -s /dev/null $f; done

αλλά πόσο συχνά συμβαίνει κάτι τέτοιο (ελληνικά filenames σε shell script);
Επίσης, μετά το ; πάντα ακολουθεί εντολή, που πρέπει να είναι σε 7bit
ascii, οπότε ούτως η άλλως θα έπρεπε να γυριστεί το πληκτρολόγιο σε
ελληνικά αμέσως (ή λίγο) μετά το "μάικροσοφτ" του παραδείγματος.

Επίσης, το ίδιο πρόβλημα συμβαίνει και τώρα με πάνω απ'τα μισά κεφαλαία
γράμματα (ABEHIKMNOPTXYZ), που έχουνε το ίδιο glyph ελληνικά/αγγλικά,
άσε που το q με το semicolon είναι σε άλλες εντελώς θέσεις στο
πληκτρολόγιο, ενώ το a και το άλφα πχ είναι στην ίδια θέση.

Το linux ήτανε πρωτοπόρο στην υιοθέτηση του unicode, και τα άλλα λ/σ
ακολουτθήσανε. Πιστεύω ότι - αργά η γρήγορα - θα εφαρμοστεί και για τα
σημεία στίξης, οπότε όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα.

ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿa¨h£ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿû)joÿÿö†Šÿ1¨¥ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿþm§ÿÿ™¨¥ÿ&¡¢à