[I18NGR] qt-x11-opensource-4.1.3 BUG?

Lefteris Dimitroulakis edimitro at tee.gr
Sun Jun 11 21:17:01 EEST 2006

Στις Παρ 09 Ιουν 2006 22:59 : (GMT+3), ο/η Leonidas Vomvoridis έγραψε:

> Επίσης, επαναλαμβάνω την παράκλησή μου να τοποθετηθείτε όσο αφορά τη
> χρήση των U+037e και U+0387, έχω λίγο ελεύθερο χρόνο αυτόν τον καιρό και
> μπορώ να πατσάρω τα xkb, kbd, console-tools και libiconv ώστε να
> χρησιμοποιούνε τα σωστά σημεία στίξης. Αν δεν υπάρχει όμως ενδιαφέρον να
> χρησιμοποιήσει κι άλλος κόσμος τα U+037e και U+0387 εκτός από μένα, να
> ξέρω άμα είναι να τα ξεχάσω (τουλάχιστον προς το παρόν).

Προφανώς εννοείς U+0378 .
Η άποψή μου είναι ότι όπωσδήποτε πρέπει
να χρησιμοποιείται γιατί διαφέρει από το U+00B7
αφού η άνω τελεία έχει το ύψος των πεζών γραμμάτων και
όχι του middle dot.
Το ερωτηματικό U+037E επίσης διαφέρει από το U+003B semicolon
όχι μόνο κατά το ύψος αλλά και κατά την απόσταση από το
προηγούμενο γράμμα.
Κοντολογίς κατά τη γνώμη μου και τα δύο πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Αυτοί που έδωσαν την «ισοδυναμία» στο Unicode
δεν πρέπει να είχαν και μεγάλη σχέση
με την ελληνική τυπογραφική τέχνη ή καλλιγραφία.  :)