[I18NGR] qt-x11-opensource-4.1.3 BUG?

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at yahoo.gr
Fri Jun 9 22:59:12 EEST 2006

Με συγχωρείτε για την παράλειψη ενός } στο προηγούμενο patch, επισυνάπτω
το σωστό εδώ.

Δουλεύει τέλεια, αν ενδιαφέρεται κανείς (πχ ελληνική ομάδα kde)

Επίσης, επαναλαμβάνω την παράκλησή μου να τοποθετηθείτε όσο αφορά τη
χρήση των U+037e και U+0387, έχω λίγο ελεύθερο χρόνο αυτόν τον καιρό και
μπορώ να πατσάρω τα xkb, kbd, console-tools και libiconv ώστε να
χρησιμοποιούνε τα σωστά σημεία στίξης. Αν δεν υπάρχει όμως ενδιαφέρον να
χρησιμοποιήσει κι άλλος κόσμος τα U+037e και U+0387 εκτός από μένα, να
ξέρω άμα είναι να τα ξεχάσω (τουλάχιστον προς το παρόν).

Ευχαριστώ,

Λεωνίδας Β.