[I18NGR] Κατάτμηση και άλλες άγνωστες λέξεις

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Jul 17 18:32:35 EEST 2006

O/H Lefteris Dimitroulakis έγραψε:
> Φαίνεται όμως ότι κι άλλοι έχουν την ίδια άποψη:
> Δώσε στο google «ωριαία άτρακτος» και θα τα δεις πολύ καλύτερα απ΄ ότι
> θα μπορούσα να τα εκθέσω εγώ.

Πρέπει όμως να σκεφτούμε και τους χρήστες και το πόσο κατανοητή θα είναι
η απόδοση μας. Σκοπός των μηνυμάτων των εφαρμογών είναι πρώτα-πρώτα να
γίνουν κατανοητά από το χρήστη. :)

To "ωριαία άτρακτος" επιστρέφει 4 αποτελέσματα στο google, το "ωριαία
ζώνη" 68 και το "ζώνη ώρας" 66.700.

Πιστεύω είναι no-brainer.

O/H Nikolaou Haralampos έγραψε:

> Εδώ όμως θα διαφωνίσω λίγο. Για μένα πιο σωστό είναι το πρόσθετη
> λειτουργία και όχι το πρόσθετο ή το επιπρόσθετο.

Ναι, το "πρόσθετη λειτουργία" είχε και τη δική μου ψήφο (+1).

-δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)