[I18NGR] Κατάτμηση και άλλες άγνωστες λέξεις

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sun Jul 16 17:20:28 EEST 2006

Στις 16-07-2006, ημέρα Κυρ, και ώρα 16:37 +0300, ο/η Stavros Giannouris
έγραψε:
> Στις Sun, 16 Jul 2006 12:37:53 +0100
> Ο/Η Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com> έγραψε:

> Εφόσον είχε γίνει η συζήτηση, δεν υπάρχει όντως νόημα να ξαναγίνει.

Συμφωνώ

> Μήπως θα προκαλέσει περισσότερη σύγχιση αυτή η μετάφραση;

Αν μεταφραστεί δεν πρέπει να μεταφαστει κυριοκεκτικά.. (ίσως κατι σε "
πλήκτρα ειδικων λειτουργιών"" και το sticky keys "πλήκτρα
προσιτότητας" (Προς το παρόν πάντα αμεταφραστα)

> Για την εκτύπωση ειδικά, γιατί όχι και το:
> msgid "Rendering page %d of %d..."
> msgstr "Μορφοποίηση σελίδας %d από %d..."
>
> Είναι μάλλον από τους όρους που δε γίνεται να μεταφραστούν αποκλειστικά
> με ένα τρόπο.

Σωστά

> Προτιμώ το πρώτο. Μπορεί να είναι πιο ακριβές το δεύτερο, αλλά είναι
> αρκετά μεγαλύτερο και αυτό θα δημιουργήσει σίγουρα προβλήματα σε
> μεταφράσεις.
> Το "addon" δεν το έχω συναντήσει αν δεν απατώμαι :)

Addons + plugins χρησιμοποιύνται στον firefox 2.0 (στα addons ανηκουν τα
θέματα και οι επεκτάσεις)  Έχουν αποδοθεί ως "Πρόσθετα" (ενώ το plug-in
πάντα ως πρόσθετη λειτουργία)