Μεταφράσεις ορολογιών

Nikolaou Haralampos babis85 at freemail.gr
Wed Jul 12 15:49:22 EEST 2006

Χαίρεται είμαι καινούργιος στη μετάφραση και θα ήθελα να ρωτήσω αν έχετε
κάποιο αρχείο στο οποίο να υπάρχουν οι μεταφράσεις συγκεκριμένων
ορολογιών της πληροφορικής.
Για παράδειγμα σε τί θα μπορούσε να μεταφραστεί το codec που είναι
συντομογραφία του coder/decoder ή compressor/decompressor. Μήπως πρέπει
να μπει ως codec και σε παρένθεση τα coder/decoder,
κωδικοποιητής/αποκωδικοποιητής; Επίσης τί προτείνετε για το plugin και
το copyleft;

Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Πάντως αν δεν υπάρχει καποιο τέτοιο αρχείο
αναφοράς προτείνω να οργανωθεί ώστε να υπάρχει καθολική χρήση τους. Το
ξέρω ότι είμαι νέος στη μετάφραση για να κάνω τέτοιου είδους προτάσεις,
αλλά πιστεύω ότι θα είναι καλή βοήθεια για τους καινούγιους σαν εμένα
και για την ομοιογένεια των μεταφράσεων.

Φιλικά Μπάμπης