[I18NGR] Collaborative & Appraisal Translation System (CATS)

Dimitrios 'sehh' Michelinakis dimitris at michelinakis.gr
Wed Jul 12 13:48:30 EEST 2006

On Wed, 12 Jul 2006 13:30:52 +0300 Kostas Papadimas <pkst at gmx.net> wrote:

> (μπορεί να ακούγεται σπαστικό το παραπάνω, αλλά καλο είναι να
> ξεκαθαρίζονται κάποια πράγματα στη αρχή, ώστε να μην υπάρχουν
> παρεξηγήσεις μετά..)

Oxi katholou spastiko, andithetos ine sosto na ine jekathara ta pragmata.

Opos idi exo jekatharisi, to project tha ine open source, ara ti simeni afto:

Tha exi OSI CERTIFIED LICENSE. Diladi, GPL, GPL-sinafi, MIT, BSD, so on and so forth.

Episis ta pnevmatika dikeomata tha ine tou programmatisti (emou kai opios alos voithisi).

--
Dimitrios Michelinakis