[I18NGR] Selida metafrasewn ( was \"remove\" )

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Tue Jul 11 18:19:08 EEST 2006

Dimitrios 'sehh' Michelinakis wrote:

> apla prospatho na "psarepso" kai na katalavo to "pion"
> ton metafraston, etsi oste na exo mia idea pou vadizo
> kai an tha eprepe na jodepso ton xrono gia mia tetia efarmogi.

Δεδομένου οτι η συζήτηση αυτή φιλοξενείται σε server του HELLUG και
του γεγονότος οτι έχω συνεισφέρει στο παρελθόν τον οβολό μου αθόρυβα
στα projects εξελληνισμού της SuSE (πριν να γίνει OpenSUSE) και του
KDE θέλω και θα σχολιάσω τα παραπάνω. Ο σύλλογος έχει λόγο ύπαρξης:

---

Στις 30 Μαϊου ο αντιπρόεδρος μας, που έχει μεγάλη πίστη στην ομαδική
δουλειά μέσω θεσμοθετημένων οργάνων και στις ανοιχτές διαδικασίες έκανε
μια πρόταση συντονιστή στον κ. Παπαδήμα. Ειδικότερα:

κ. Κ. Π.:

>/ είμαι και εγώ μέσα και αναλαμβάνω την ευθύνη και το  συντονισμό έργου
/>/ localisation υπό την αιγίδα του Hellug άμεσα  και εντάσσω εκεί τα projects
/>/ στα οποία είμαι υπεύθυνος (και φυσικα γίνομαι μέλος του hellug).
/>/ (π.χ το έργο l10n.hellug.gr στο οποίο θα μπαινουν οι ανάγκες - τα
/>/ διάφορα έργα- τα διάσπαρτα documentation, διανομές. live-cds κτλ σε σχέση
/>/ με το linux και τα ελληνικά..)
/
κ. Σ. Μ.:

/Se pro(s)kalw na to kaneis, pragmatika oso moy anebasan thn piesh diafora
poy diabasa pio 'panw alla kai osa yferponta kykloforoyn, allo toso xarhka
me thn protash soy. Proswpika tha parathsw diafora pragmata gia na
boithisw texnika oso ginetai s' ayto to egxeirhma./

/Oso gia thn eggrafh sto Syllogo, den yparxei logos na gineis melos an
pragmatika de thes kai an den exeis ore3h na prosfereis *sto Syllogo* (poy
den einai to idio me to prosferw sthn koinothta toy linux).
(to na gineis melos den einai aplws plhrwneis mia syndromh kai telos,
exei ypoxrewseis kai typikes: http://www.hellug.gr/hellug/katastatiko#ar-10
alla kai "h8ikes")/
/
Sto dia tayta: etoimase ena proxeiro texniko prosxedio toy ti borei na
xreiastei kai steilto sto D.S. gia ta peraiterw/

---

Η πρόσκληση συνεχίζει να ισχύει και καλούμε όποιον επιθυμεί να συμμετάσχει
να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.