[I18NGR] Selida metafrasewn ( was \"remove\" )

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Tue Jul 11 02:06:28 EEST 2006

On 7/11/06, Dimitrios 'sehh' Michelinakis <dimitris at michelinakis.gr> wrote:

> tha borousa na ftiajo mia PHP efarmogi gia tin kataxorisi ton simandikon metafraseon kai genikos olon ton provlimaton kai diaforon, episis tha bori na paragi kai ena geniko .PO arxio gia xrisi se efarmoges opos kbabel/gtranslator.
tha boruse na exei kai ena search opou vazeis tin lexei kai tha
vlepeis pos exei metafrastei se diafora programmata (i epikratoysa
metafrasi) kai poies einai oi ennallaktikes protaseis (an yparxoyn)

> vevea den exi noima na gini tosi doulia an o kathenas kani tou kefaliou tou, me anorimous egoismous, davatzilikia, etc kai den iparxi sinenoisi, sinergasia kai kapia anektikotita gia ton sinadelfo metafrasti :)

den yparxei anagi na desmeyti kaneis gia tipota. Min xehname oti
milame gia eleythero logismiko pou soy dinei tin dinatotita na to
tropopoiseis opos esy thelis.
Opote den einai anangaies oi desmeyseis apla ligi kali thelisi
xreiazete kai pneyma sinergasias. Oi diafonies (pou aforoun mikro
pososto minimatwn) den mporoun na apagoreytoun.