[I18NGR] \"remove\"

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Mon Jul 10 18:26:28 EEST 2006

O/H Kostas Papadimas έγραψε:
> Όπως λέει και ο Νίκος υπάρχει σημαντική διαφορά ανάμεσα στο delete και
> στο remove. Ιδιαίτερα σε crucial εφαρμογές άλλο το delete partition και
> άλλο το remove partition, άλλο το remove account και άλλο το delete
> account. Anyway όπως και έχω ξαναπεί, δεν είναι απαράιτητο να υπάρχει
> συμφωνία, και ο τελικός μεταφραστής είναι και ο  υπεύθυνος...

Με το τελευταίο διαφωνώ: ακριβώς επειδή υπάρχει σημαντική διαφορά, καλό
είναι *να υπάρχει* συμφωνία και συνέπεια και στα ελληνικά, ώστε να μην
αναρωτιόμαστε κάθε φορά τι ήταν το αρχικό. Με τη συνεπή χρήση των όρων,
θα γίνει κατανοητή και η διαφορά τους.

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill