[I18NGR] \"remove\"

Dimitrios 'sehh' Michelinakis dimitris at michelinakis.gr
Mon Jul 10 16:49:11 EEST 2006

On Mon, 10 Jul 2006 16:20:01 +0300 "Nikos Charonitakis" <nikosx at gmail.com> wrote:

> den symfono me tin diagrafi giati opos eipa meta exoume delete=remove

den vlepo provlima sto delete=remove. Edo i agglofones ta anakatevoun sinexia, ti mia delete tin ali remove. Andithetos tha ine poli kalitero emis na imaste pio consistent kai na exoume "diagrafi" kai dia ta dio. Ektos kai an iparxi kapia periptosi pou i diafora ine simandiki.

> to remove metafrazetai sta lexika os apomakrinsi.
> to prosthesi einai kalitera na metafrazete prosthiki opos to exoume tora diladi.

ah nai sosta, to prosthiki ine kalitero.

--
Dimitrios Michelinakis