[I18NGR] \"remove\"

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Jul 10 14:07:06 EEST 2006

On Monday 10 July 2006 14:01 Dimitris Glezos wrote:
> O/H StavrosG2002 at freemail.gr έγραψε:

> Κι εγώ. Ωστόσο το θέμα παίρνει συζήτηση, γιατί το ως διαγραφή
> μεταφράζεται και το delete. Έτσι, το έχω βρει μεταφρασμένο ως
> απομάκρυνση ίσως για να μην υπονοηθεί ότι θα διαγραφεί/σβηστεί κάτι από
> το δίσκο. Πχ λέω κάτι τυχαίο, Remove account σε κάποιο mail client, αν
> βάλουμε 'διαγραφή λογαριασμού' ο άλλος ίσως φοβηθεί ότι θα σβηστεί
> τελείως ο λογαριασμός του από τον server..
>
> Ίσως το ορθότερο θα ήταν να διαγράφεται το delete ως σβήσιμο; :)

Γενικώς χρησιμοποιώ το «διαγραφή» όταν πρόκειται για αρχείο ή κατάλογο
Διαφορετικά προτιμώ το «αφαίρεση»
Όπως και στα add-renove, προσθήκη-αφαίρεση

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html