[I18NGR] Βοήθεια για τη μετάφραση του κ9ψοπυ (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Jan 19 12:53:03 EET 2006

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και διορθώσεις

On Tuesday 17 January 2006 20:54 Πιστιόλης Κωνσταντίνος wrote:
> μήπως "υπέρτιτλος";
> αν δεν είναι πολύ δυσνόητο...
Χμ... μάλλον δε μας κάνει, αν και καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Μάλλον όμως θα
προκαλέσει σύγχυση...

Για την ώρα νομίζω ότι θα το αφήσω ως έχει.
Αν στο μέλλον παρουσιαστεί πρόβλημα το ξανακοιτάζουμε

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».