[I18NGR] Αρχαία ελληνικά και ελεύθερο λογισμικό

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sun Jan 8 06:28:53 EET 2006

On Sunday 08 January 2006 02:38 Konstantinos Margaritis wrote:
> (Στην αρχή ήθελα να στείλω cc όλο το κείμενο, αλλά μάλλον θα με
> βρίζανε για spaming, οπότε παραθέτω απλώς το link :-P
>
> http://www.debian.gr/?q=node/320

Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!!!

Μακάρι κάποια στιγμή να υπάρξουν και μεταφράσεις για όλα τα κείμενα.
Ίσως μάλιστα με μετατροπή των σελίδων σε «πορτραίτο», να μπορέσουν να μπουν
και πλάι-πλάι (αρχαίο κείμενο - μετάφραση)

> θέμα 2) locale για αρχαία ελληνικά;
> ael_GR ?
>  hel_GR ?
Τί θα έλεγες για το arc_GR
Εκτός κι αν πρέπει να έχει οπωσδήποτε το el μέσα...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».