[I18NGR] upgrade σε ubuntu 5.10 = προβλήματα με τα ελληνικά

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Thu Feb 16 16:05:27 EET 2006

> Επίσης, αναρωτιέμαι πόσο πολύ έχει παραστρατήσει το gnome και τί χακιές
> υλοποιήσεις έχει ενσωματώσει ώστε να δουλεύει το πληκτρολόγιο όταν
> ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΛΕΙΠΟΥΝ τα UTF-8 compose sequence definitions για το
> ελληνικό layout πληκτρολογίου από το σύστημα.

Κι όμως το gtk έχει δική του υποστήριξη πληκτρολογίου, με το σκεπτικό
ότι παίζει και σε περιβάλλοντα χωρις X.
Πχ. τα gtk text input widgets έχουν με δεξί κλικ την επιλογή
"μέθοδος εισαγωγής Χ" (Xim input method ή κάτι τέτοιο), μαζί με όλα την
υπόλοιπη λίστα διατάξεων πληκτρολογίου που βλέπεις και είναι ανεξάρτητη
από τα X. Το default είναι να χρησιμοποιεί τις δικές του διατάξεις,
απλά τσιμπάει τις αλλαγές group του xkb και συγχρονίζεται.

Τώρα το αν αυτό είναι καλό; περι ορέξεως...
κατά τη γνώμη μου πάντως τα gui-based πράγματα σήμερα τείνουν να ξεχνούν
τη βασική αρχή:
"ένα εργαλείο πρέπει να κάνει ΜΙΑ δουλειά και να την κάνει ΚΑΛΑ"
σε κάθε project πάνε να υλοποιήσουν τα πάντα, κι ας είναι εκτός scope του
project, για να βελτιώσουν την "ποιότητα".
<personal_comment>
χμ... kde, gnome μου μυρίζει! σε λίγο θα μιλάμε για gnu-windows
</personal_comment>

Το ίδιο έκανε κι η Μ$ και το office θέλει 500ΜΒ
> Πάμε καλά ?
>
> Μπορεί όλα αυτά τα workarounds να δίνουν μια προσωρινή λύση, αλλά είναι
> απαράδεκτα. Τελεία παύλα.
>
> Αν όντως λείπει το el_GR.UTF-8/Compose από το /usr/X11R6/lib/X11/locale/
> ή από το /usr/share/X11/locale/  ή όποιο άλλο installation prefix στο
> ubuntu αυτό είναι καθαρά ΛΑΘΟΣ X11 release!!! Αν κάποιος Χριστιανός
> μπορεί να πεί στον υπεύθυνο ubuntu package builder/maintainer να κόψει
> τα ναρκωτικά όταν κάνει compile/package τα X.org.......

Έχεις απόλυτο δίκιο,
το να βγαίνουν bug κατά καιρούς δεν είναι κακό. Κακό είναι να κάνουμε τη
δουλίτσα μας χωρίς τα διορθώνουμε

Φιλικά,
Κώστας