[I18NGR] Απόδοση του id (KDE, gnome, openoffice, mozilla)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Feb 9 21:49:40 EET 2006

Καλησπέρα σε όλους

Με απασχολεί η απόδοση του "id" σε μηνύματα του τύπου:
user id
System id
MSN ID
table id

Στο KDE αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούνται τα:

α. ταυτότητα
Π.χ. "Ταυτότητα συστήματος", "Ταυτότητα χρήστη"

β. αναγνωριστικό
Π.χ. "αναγνωριστικό πίνακα"

γ. αμετάφραστο
Π.χ. "Id συστήματος", "Id χρήστη"

Δε γνωρίζω τι γίνεται με τα υπόλοιπα έργα (gnome, openoffice, mozilla) αλλά θα
ήθελα την άποψή σας ώστε να καταλήξουμε (και εμείς του KDE, αν οι υπόλοιποι
έχετε ήδη καταλήξει) σε μία κοινώς αποδεκτή απόδοση

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».