μετάφραση επέκτασης για mozilla/firefox/seamonkey

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Aug 13 16:37:14 EEST 2006

Χαιρετώ τη λίστα! Το πρώτο μήνυμα εδώ οπότε μην με αποπάρετε αν δεν έχω
απευθυνθεί στο σωστό μέρος! ;-)

Χθες για πλάκα ξεκίνησα την μετάφραση του Adblock Plus για τον Firefox
αλλά και τον φυλλομετρητή των Mozilla Suite και Seamonkey. Έχω
ολοκληρώσει την μετάφραση πλην μερικών στοιχείων τα οποία μάλλον είναι
εύκολα και συνηθισμένα, απλά έχω κολλήσει. Έχω κάνει μια έρευνα σε μια
μεταφραστική βάση που βρήκα στο www.ellak.gr αλλά δεν με κάλυψε.

Για να σας δώσω μια γενική εικόνα το Adblock Plus φιλτράρει
επισκεπτόμενη ιστοσελίδα από διαφημίσεις, flash & java αντικείμενα,
scripts, κτλ με την δημιουργία φίλτρων από τον χρήστη.

Τα στοιχεία τα οποία έχουν μείνει αμετάφραστα είναι τα παρακάτω:

- context menu (αναφέρεται στο menu που εμφανίζεται με δεξί κλικ)
- regural expression (αναφέρεται στην "φράση" που βάζει ο χρήστης στο
φίλτρο)
- script (αναφέρεται στον τύπο του φιλτραρισμένου στοιχείου)
- stylesheet (όπως στο script)

Σίγουρα θα υπάρχουν κάπου σε άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιώ
μεταφρασμένες στα ελληνικά απλά όπως είπα έχω κολλήσει.

Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.