[I18NGR] container format

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Apr 25 23:07:06 EEST 2006

On Sun, Apr 23, 2006 at 06:41:15PM +0300, Stavros Giannouris wrote:
> Χαιρετώ.
>
> Προσπαθώ να βρω μια απόδοση για τον όρο container (format), όπως στο:
>
>     Ogg is the name of Xiph.org's container format for audio, video,
> and metadata.
>
> ...και τα έχω βρεί *πραγματικά* σκούρα σε αυτό. Ιδέες;

  Αυτό αναφέρεται στην περιέχουσα μορφή αρχείου, δηλαδή αυτή που
καθορίζει πώς είναι δομημένο το αρχείο ώστε να περιλαμβάνει μέσα τις
μορφές αρχείου εικόνας και ήχου, π.χ. Θα πρότεινα κάποια μετάφραση
λοιπόν με το επίθετο περιέχων/-ουσα/-ον.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."