[I18NGR] Sleep button

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Sun Apr 9 22:13:51 EEST 2006

Πράγματι! Ίσως στην προσπάθεια για κάπως «λόγιες» αποδόσεις των όρων
προτείνονται και εντελώς λάθος μεταφράσεις. Στην περίπτωση αυτή μάλλον

λήθη = η έλλειψη μνήμης, το να ξεχνά κανείς κάποιον/κάτι, π.χ. το όνομά
του έπεσε σε λήθη.
λήθαργος = ΙΑΤΡ: ο πολύ βαθύς και συνεχής ύπνος, η κατάσταση νάρκης,
ΜΤΦ: κατάσταση πλήρους αδράνειας, απραξίας.

Και αν ο λήθαργος προκαλεί σύγχυση με τη λήθη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί
στο μυαλό και τις νάρκες των πλοίων!)

Επίσης κάποιος πρότεινε το «ύπνωση» για μετάφραση του sleep, το οποίο
είναι μάλλον λανθασμένο, καθώς έχει σχέση με τον υπνωτισμό. Μεταφέρω από
Τριανταφυλλίδη:

ύπνωση = ιδιόμορφη κατάσταση ύπνου η οποία προκαλείται με υποβολή ή με
την επίδραση ρυθμικών, μονότονων και κυρίως αδύνατων ερεθισμάτων στα
όργανα της αφής και της ακοής

O/H Lefteris Dimitroulakis έγραψε:

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill