[I18NGR] Sleep button

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sun Apr 9 11:52:50 EEST 2006

Στις 09-04-2006, ημέρα Κυρ, και ώρα 11:04 +0300, ο/η Konstantinos Togias
έγραψε:

Χμμμ έχω την εντύπωση ότι το standy και το sleep είναι ακριβώς οι ίδιες
ενέργειες ( η συσκευή λειτουργεί κανονικά αλλά μπάινει σε μια κατάσταση
μειωμένης κατανάλωσης ρεύματος) .;Έτσι και αλλιώς το stanby δεν
χρησιμοποιείται πουθενά στο gnome αλλα' μόνο το sleep  και η απόδοση ως
"αναμονή" μου φαίνεται ότι είναι η καλύτερη.
Όποιος έχει χρόνο και όρεξη ας ρίξει μια ματια στο gnome-power-manager
για να δεί το sleep σε δράση (και για να προτείνει διορθώσεις)
(http://cvs.gnome.org/viewcvs/*checkout*/gnome-power-manager/po/el.po?rev=1.7 ) ( Εδώ όπου υπάρχει χώρος έχω αφήσει το εξοικονόμηση ενέργειας και όπυ δεν υπάρχει το έχω "αναμονή" )

 Κώστας