[I18NGR] Χρησιμοποιήστε και αυτή τη λίστα....

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Apr 7 12:38:12 EEST 2006

On Friday 07 April 2006 11:10 Kostas Papadimas wrote:
> Το τελευταίο καιρό γίνονται συζητήσεις περί εξελληνισμού εφαρμογών και
> σε διάφορα φόρουμ στο διαδίκτυο.

Και αναρωτιόμουν γιατί δεν έχουμε συμμετοχή εδώ... :)

Θα έλεγα "χρησιμοποιήστε _αυτή_ τη λίστα" όχι "και αυτή τη λίστα"
Αυτόν το καιρό που ασχολούμαι με τον εξελληνισμό εφαρμογών, έχω την εντύπωση
ότι αυτή είναι η βασική λίστα εξελληνισμού, ότι εδώ γίνονται οι συζητήσεις
για αποδόσεις όρων και λαμβάνονται αποφάσεις για θέματα που επηρεάζουν, και
εφαρμόζονται σε, _όλα_ τα έργα εξελληνισμού.

Η συμμετοχή σε φόρουμ κλπ. είναι καλή και ίσως και επιθυμητή, αφού μπορεί
κανείς να παίρνει γνώμες από τους χρήστες (που δεν συμμετέχουν εδώ), αλλά θα
πρέπει να αντιμετωπίζεται ως συμπληρωματική της επικοινωνίας σε αυτή τη
λίστα.

> Με έκπληξη μου παρατήρησα ότι άτομα
> που ανήκουν σε "δικές" μας ομάδες  που συμμετέχουν σε αυτή την λίστα,
> κάνουν υποδείξεις-διορθώσεις (ακόμα και σχόλια όπως "μπούρδες" )

Η κοσμιότητα θα πρέπει αν είναι το πρώτο· τουλάχιστον αν θέλει κάποιος να
γίνεται σεβαστή η άποψή του

> για
> έργα εξελληνισμού σε αυτα τα φόρουμ χωρίς να τα υποβάλλουν σε αυτή τη
> λίστα (ή τουλάχιστον σε μένα)...

Εκτός κι αν το παραπάνω έχει αλλάξει με κάποιο τρόπο, όλες οι συζητήσεις θα
πρέπει να γίνονται εδώ και αν κάτι συμβαίνει κάπου αλλού (π.χ. φόρουμ) θα
πρέπει να γίνεται ενημέρωση εδώ.

Υπάρχουν κάποιοι δεσμοί (έτσι ενδεικτικά) για να δούμε τι παίζει;

> Ρε παιδιά 10 ατομα είμαστε όλοι και όλοι.. Δεν υπάρχει "εμείς" vs "οι
> άλλοι" και είναι τουλάχιστον γελοίο να διαβάζω σχόλια του τύπου "εμείς
> στο X project το λέμε έτσι.... ενώ οι άλλοι δεν ξλερουν τι λένε"...

Μακριά από εμάς τέτοιες σκέψεις
Δεν είμαστε κάποια εταιρεία που σκοπό έχει να νικήσει τον ανταγωνισμό· κι αν ο
καθένας μας συμμετέχει σε κάποιο έργο εξελληνισμού είναι κυρίως γιατί αυτό
έχει επιλέξει να χρησιμοποιεί. Κανείς δεν πάει να κερδίσει το "μεγάλο
βραβείο"· όλοι προσπαθούμε για τη βελτίωση των εξελληνισμένων εφαρμογών (open
source και μη) ως σύνολο.

Τέλος να παραπέμψω στην υπογραφή μου...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».