[I18NGR] αποδοση buffer

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Sat Oct 29 21:32:21 EEST 2005

Στις Saturday 29 October 2005 17:08, ο/η i18ngr-request at lists.hellug.gr
έγραψε:

On 10/29/05, Konstantinos Margaritis <markos at debian.gr> wrote [edited]:
> ένας buffer δεν είναι απαραίτητα 'προσωρινός' αλλά είναι σίγουρα
> 'ουδέτερος' δηλαδή δεν επηρεάζει τα δεδομένα σε άλλες πιο ευαίσθητες
> περιοχές της μνήμης -π.χ. το αρχείο από το οποίο διαβάζει τα
> δεδομένα.

Χμμ το buffer σκετο ειναι μια περιοχη μνημης. Το context ειναι αυτο που
υποδηλωνει κατα ποσο χρησιμοποιειται για ελαχιστοποιηση του latency (eg, I/O
buffering) `η για προσωρινη αποθηκευση (eg, emacs buffer). Στη δευτερη
περιπτωση το buffer δεν ειναι «ουδετερο».

Ενας καθηγητης μου καποτε ειχε εξηγησει τον ορο παρομοιαζοντας το με τους
απομονωτες μεταξυ των βαγονιων ενος τραινου (για την απορροφηση κραδασμων).
Αυτη η εξηγηση ομως καλυπτει μονο την εννοια I/O buffering (οπου κραδασμοι
ισον διαφορα ταχυτητας μεταξυ μνημης και δισκου).

Νομιζω πως οτιδηποτε και να διαλεξουμε, αυθαιρετο θα ειναι, πχ. τοσο η RAM οσο
και η cache ειναι volatile οποτε εχουν και οι δυο την ιδιοτητα του
προσωρινου. Επισης και οι δυο ειναι καπου στο μεσο του memory hierarchy οποτε
και οι δυο ειναι ενδιαμεσες μνημες.

Συμπερασμα, ας διαλεξουμε κατι, αλλα μην εχουμε ψευδαισθησεις οτι ειναι
τεκμηριωμενη επιλογη. Ισως αυτος ειναι καλος λογος για να υιοθετησουμε απλα
ο,τι αποδοση υπαρχει ηδη για αυτους τους ορους (απο Microsoft `η ελληνικη
βιβλιογραφια -- αν υπαρχει οντως καθιερωμενη αποδοση του ορου στη δευτερη).

-S