[I18NGR] αποδοση buffer

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat Oct 29 14:25:09 EEST 2005

On Saturday 29 October 2005 13:59 Sotiris Katsikis wrote:

> [...]
> me auto to skeptiko, tha borouse na metafrazetai kai endiamesh mnhmh
> (arketa swstotero apo to oudeterh sth sygekrimenh periptwsh, mias kai
> einai akrivos auto, mia mnimi pou mesolavei p.x. metaksy ths ram kai
> tou dvdrecorder 'h tou sklirou diskou - den einai omws oudeterh = den
> kanei tipota, alla paizei kapoio rolo, kai autos den einai h aposvesh
> kapoiwn dynamewn - pou exei to in.gr - alla h proswrinh apothikeysh
> dedomenwn).
> to proswrinh mnimi kai auto ypodhlwnei buffer (telos padwn me to pou
> tha to dei kapoios tha katalavei peri tinos prokeitai).
Με πρόλαβες!!!
Στα ηλεκτρονικά υπάρχουν βαθμίδες buffer, οι οποίες μπαίνουν μεταξύ δύο άλλων
(π.χ. ενισχυτικών βαθμίδων) για την προσαρμογή των αντιστάσεών τους
(απομόνωση λέγεται :) ).
Εκεί λοιπόν η buffer είναι μία ενδιάμεση βαθμίδα
Αλλά και στη δική μας περίπτωση νομίζω ότι θα εξυπηρετούσε, αφού και το νόημα
του προσωρινού εμπεριέχει και έχει το πλεονέκτημα ότι μπορούμε να
διαχωρίσουμε το cache (προσωρινή) από το buffer (ενδιάμεση).

Είμαι σίγουρα υπέρ του «ενδιάμεση μνήμη».

> to provlima kai twn 2 metafrasewn einai to megethos (endiamesh -
> oudeterh mnimi kai proswrinh mnimi einai 2 lekseis adi gia 1) pou
> borei se kapoies periptwseis na mi xwraei.

Ναι αυτό είναι ένα πρόβλημα, αλλά δεν είναι η μόνη περίπτωση.
Όπου ο χώρος είναι πρόβλημα, θα μπορούσε να γραφτεί σαν «Ενδ. μνήμη»

> Filika, Sotiris

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».