[I18NGR] Αλλαγή του download (KDE)

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sun Oct 23 19:11:28 EEST 2005

Στις 23-10-2005, ημέρα Κυρ, και ώρα 16:30 +0300, ο/η Nikos Platis
έγραψε:
<snip> με τα οποία συμφωνώ </snip>

> Κλείνοντας, νομίζω, ότι η Microsoft [εκτός από πολλά κακά που έχει κάνει
> :-)] δεν τα έχει πάει και πολύ άσχημα στον εξελληνισμό των εφαρμογών της
> και προσφέρει γενικά στρωτές μεταφράσεις και όρους (ή τουλάχιστον τις
> έχω συνηθίσει...). Καλό θα ήταν, έστω και μόνο για λόγους συνέπειας με
> την υπάρχουσα ορολογία, να γίνεται και μία αναφορά στους όρους που
> χρησιμοποιούνται στα ελληνικά Windows, Office, κ.λπ. πριν ανακαλύπτουμε
> και πάλι τον τροχό...

Πιθανώς να έχει κάνει καλή δουλειά... Μόλις ελευθερώσει τον κώδικα της
(ή τουλάχιστον τα αρχεία των μεταφράσεων των εφαρμογών της) ίσως του
ρίξουμε μια ματιά.... Ως τότε θα αποδεικνύουμε ότι ο κώδικας και οι
μεταφράσεις που δημιουργούνται με συλλογική δουλειά και αναδιανέμονται
και αναπτύσσονται ελεύθερα μπορεί να είναι και καλύτερες....

Κώστας