[I18NGR] Αλλαγή του download (KDE)

Filippos Papadopoulos filip at cs.uoi.gr
Sat Oct 22 02:32:46 EEST 2005

On Fri, 21 Oct 2005, Spiros Georgaras wrote:

> Καλησπέρα σε όλους
>
> Πριν λίγο έκανα ένα commit στο οποίο άλλαξα την απόδοση του download από «λήψη
>
> Στο παρελθόν είχα εκφράσει τις αντιρρήσεις μου για αυτήν την απόδοση, αλλά μία
> συζήτηση με τον Σίμο (πριν κάποιους μήνες) και μια αναζήτηση στο  google  του
> «μεταφόρτωση», με έπεισαν ότι έχει γίνει ευρύτερα αποδεκτό. Έτσι λοιπόν το
> αλλάζω και εγώ, παρότι εξακολουθώ να έχω τις επιφυλάξεις μου :)

Είχα την εντύπωση ότι είχε γίνει μια συζήτηση παλαιότερα για αυτό το θέμα από
ότι θυμάμαι. Είχα την εντύπωση ότι τελικά είχαμε πει το αντίθετο, δηλαδή το
μεταφόρτωση να γίνει λήψη/κατέβασμα (κυρίως επειδή το μεταφόρτωση θυμιζει κάτι
σε metaload και επειδή στην πιάτσα κυκλοφορεί το "κατέβασμα" (δεν έχω κάνει
γκάλοπ φυσικά για αυτό)).