[I18NGR] Βοήθεια για απόδοση δύο λέξεων (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Nov 18 23:35:58 EET 2005

On Friday 18 November 2005 23:15 Toussis Manolis wrote:

> "Έλαβα γνώση της ειδοποίησης"
> Αλλά προφανώς θέλεις κάτι πιο στη δημοτική... :-)
:)

Το ακόλουθο πως σου φαίνεται;

Check to be prompted for confirmation when you acknowledge the alarm.
Ενεργοποιήστε το για να σας ζητείται επιβεβαίωση όταν
δηλώνετε ότι λάβατε γνώση για την ειδοποίηση.

Μήπως είναι πολύ «μακρύ»;

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».