[I18NGR] � rss � firefox

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at freemail.gr
Wed Nov 9 07:30:50 EET 2005

> Χμμ καλή φαίνεται (αν και θα προτιμούσα κατι που θα έχει δημόσιο
> χαρακτήρα).. 'Εχουμε καμμιά "άκρη"- γνωστό φίλο στην Ναυτεμπορική? (αντε
> να τους εξηγήσεις περί open-source , firefox κτλ)

Παλαιότερα υπήρχε και το: http://www.mpa.gr/rss.php

Εδώ και λίγους μήνες όμως:

"Η ειδησεογραφία του Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων παρέχεται πλέον
μόνο σε συνδρομητές. Αυτό σημαίνει ότι για να έχει κάποιος άμεση
πρόσβαση στην ιστοσελίδα του Μ.Π.Ε., θα πρέπει πρώτα να αποστείλει τα
πλήρη στοιχεία του για εγγραφή στη λίστα των συνδρομητών. Στη συνέχεια,
η αρμόδια υπηρεσία του Μ.Π.Ε., ενημερώνει τους ιδιώτες ή τους φορείς για
τον τρόπο πληρωμής της συνδρομής και πρόσβασης στην ιστοσελίδα...

Όλα τα άρθρα, ρεπορτάζ κ.τ.λ., μετά την παρέλευση 8 ωρών από την
εισαγωγή τους στο σύστημα, είναι διαθέσιμα. Επίσης, είναι διαθέσιμες σε
όλους και οι ειδήσεις που κρίνονται σημαντικές και κοινής ωφέλειας."

Δεν έχω βρει κάποιο άλλο ελληνικό ειδησεογραφικό πρακτορείο ή εφημερίδα
που να προσφέρει δωρεάν το επίπεδο αξιοπιστίας και άμεσης ενημέρωσης που
προσφέρει η Ναυτεμπορική.

Παρεμπιπτόντως, αντί του firefox προτιμώ το

http://www.rssnewsticker.com/

στα winxp και το knews στο linux.

Φιλικά,

Ευθύμης