[I18NGR] Re: Xsane στο pootle

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Wed Nov 2 16:35:54 EET 2005

στο pootle οι μεταφράσεις γίνονται online μεσω firefox/IE κτλ. και
έχουν σκοπό την ομαδική εργασία για την γρηγορότερη ολοκλήρωση κάποιου
έργου. Ταυτόχρονα μειώνουν τις απαιτήσεις για ειδικές εφαρμογές και
εργαλεία αφού το μόνο που χρειάζεται κάποιος είναι ένας περιηγητής
ιστοσελίδων.
Οι χρήστες που δεν είναι εγγεγραμμένοι κάνουν μόνο προτάσεις ενώ οι
εγγεγραμένοι μπορούν συνήθως(ανάλογα με τα δικαιώματα που δίνει ο
χειριστής κάθε έργου) να γράφουν κατευθείαν στο αρχείο.
Όποιος θέλει να ανοίξει λογαριασμό ας μας στείλει ένα μήνυμα στο
gnometeamgr at gmail.com.

αυτά για το pootle.

2005/11/2, panos at echidna-band.com <panos at echidna-band.com>:
> Δεν ξέρω τι μέθοδος ακολουθείται στο pootle (αν
> οι μεταφράσεις γίνονται online π.χ.) οπότε το
> έκανα ως αρχείο po. Αν φανεί χρήσιμη η
> μετάφραση θα χαρώ :)
Χρησιμότατη είναι :)
θα περιμένω μερικές μέρες για προσθήκες και βελτιώσεις από
τους υπόλοιπους.

Νίκος