[I18NGR] feedback για τη μεταφραση του kde

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Tue Nov 1 09:41:42 EET 2005

On Tuesday 01 November 2005 09:47 Toussis Manolis wrote:
> Είναι τόσο σημαντικός ο πληθυντικός αριθμός;
> Δηλαδή το:
> "Επιλέχθηκαν 1 αρχεία"
> σας ξενίζει τόσο;
Εμένα προσωπικά, όχι και τόσο. Απλώς μου προκύπτει ένα μειδίασμα κάθε φορά που
βλέπω κάτι τέτοιο, αφού κάποιος δεν έκανε σωστή δουλειά...

> Δε λέω ότι είναι σωστό,
Αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Και δε θα είναι άσχημα να διορθωθεί

> αλλά δεν είναι και το σοβαρότερο πρόβλημα στις
> μεταφράσεις.
Εδώ συμφωνώ απόλυτα :)

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».